26 Temmuz 2012 Perşembe

London 2012

25 Temmuz'da Londra'ya geldim. 
Oyunlar 27 Temmuz akşamı başlıyor. 

Ben çalışmak için ajansla ve yayıncı kuruluşla anlaştığımda ülkemizden Voleybol ve Basketbol takımlarımızın katılımları belli olmamıştı. O sıralarda Londra'ya iki kez eğitim için geldim ve ne yazık ki Voleybol ile Basketbol branşlarında görevim yok. Filenin Sultanlarını çeyrek finalde Potanın perilerini ise çıkmaları durumunda yarı finalde izleyebileceğim. Bu durum çok moral bozucu. Neyse yapılacak bir şey yok. Tüm sporcularımıza sonsuz başarılar. Önemli olan olimpiyata katılmaları ve tüm güçleriyle mücadele etmeleridir. Sonuçlar, dereceler ikinci plandadır.
Gelelim blogumuza. 
İlk iki gün çektiğim bazı fotoğrafları buradan paylaşmak istedim:

Wembley Stadyumu girisi Bobby Moore anıtı.


Metroda Olimpiyat ve Voleybol

Bu oyunlar İstanbul'da olsa o iskele salın üstüne zor çıkardınız. 
Yassaahh hemşerim diyen güvenlik canını verir sizi çıkarmazdı.


Geri sayım devam ediyor. Trafalgarda Omega...

Güvenlik önlemleri... Sanırsınız savaş var. Ancak rahatsız etmiyorlar insanları. Bizde olsa...

St.Pancras Station bugün buraya geldi meşale.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder