30 Mart 2014 Pazar

Aziz Yıldırım: “Türk spor tarihinde bir ilke imza attık”

azizyıldırım
CEV Kupası’nı kazanan Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı’nın bu başarısından dolayı duyduğu mutluluğu Fenerbahçe Televizyonu’na değerlendiren Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Türk sporu adına ve Türk voleybolu adına bir ilke imza atıldığının altını çizdi.
Yıldırım, Fenerbahçe Televizyonu’na şu şekilde konuştu:
“Kızlarımız da şampiyon oldu. Ben rakibimiz olan Rus takımını da gösterdikleri performanstan dolayı tebrik ederim. Türkiye’de spor içinde değişmesi gereken bazı şeyler var. Ben Metris’teyken kızlarımız Avrupa Şampiyonu oldular. Ama ardından yapılan ayak oyunlarıyla hak ettikleri yerde olamadılar. Onların yerine ise hak etmeyenler gönderildi ama bugün görüyorum ki bizim kızlarımız hak ettikleri yerdeler. Şampiyonlar Ligi’nde de mücadele edecekler. İnşallah Türkiye’ye çok daha fazla kupa ve başarı getirecekler. Kadınlarımızla birlikte Türkiye’de oturmuş bir gelenek haline gelen bir spor olmaya başladı voleybol. Diğer takımların da, Fenerbahçe’nin de Türk sporuna bundan sonra katkılarının olacağını düşünüyorum. Bu şartlar inşallah bulunacak sponsorlarla kulüplerimizin hepsinde devam eder. Kızlarımızı tebrik ederim. Camiamıza, Yönetimimize, Taraftarımıza herkese bu kupa armağan olsun. Bu akşam bu iki kupanın alınmasının ayrı bir özelliği var. Türkiye’de ilk defa bir spor kulübü taraftarıyla ve iki takımıyla Avrupa Kupası’nı kaldırıyor.
Haftaya Masa Tenisi takımımızın bir finali var ve orada da şampiyon olacağımızı düşünüyorum. Fenerbahçe 10 senedir ektiğini biçiyor artık. Fenerbahçe Spor Kulübü, her branşıyla Türkiye’yi Avrupa’da en iyi şekilde temsil ediyor ve etmeye devam edecek. Bütün oyuncularımızla gurur duyuyoruz. Onları çok seviyoruz. Bundan sonra da aynı şekilde devam etmelerini onlardan bekliyoruz.”
Sözlerini CEV Kupası’nı kazanan Sarı Melekleri tebrik ederek noktalayan Yıldırım;
“Sıkıntıyı eğer ki sportif anlamda yaşasaydık buna üzülmezdik, ben de üzülmezdim, camiada üzülmezdi ama görüyoruz ki her şeyin siyasi olduğunu… Birinci günde de söyledim Metris’te, şunu söyledi Aziz Yıldırım, dedi ki; ‘Bırakın tapeleri, memleket elden gidiyor’ dedim. Bugün Türkiye’nin durumu ortada, ama herkes üzüntülü, keşke bunları yaşamasaydık. Türkiye hak ettiği yerlerde olsaydı ama bunlarda gelip geçer, Cumhuriyete hepimiz sahip çıkacağız. Bizler de var oldukça bu ülkenin vatandaşı olarak bize düşen görevleri camia olarak da yapacağız. Bir kez daha kızlarımızı tebrik ederim” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder